måndag,

idag har varit en bra dag.
att skratta med flickorna va massamassa bra, och va inte lessen alls idag!
förrän jag kom hem och läste en blogg..
eller, jag är inte lessen så.
blev lite depp just då, men nu känns det okej igen (:
känner mej bara lite varm.. tänk om jag fått feber? :O
hoppas inte!


efter skolan idag spenderade jag och lisa nån timma på stan,
och deppade över att vi inte kunde köpa nått
och att vi vill gå ner massa kilon, haha.
men lisa behöver verkligen inte det, men det fattar inte hon.. ;P


men nu är det plugg som gäller, tyvärr "/
men man får göra sitt bästa helt enkelt (:

<3


Kommentarer
Postat av: joyce

heysan sötnos var med å tävla om fina sandaler/gladiatorn liknande från ellos!

perfekt till sommaren



http://kemmielynleysen.blogg.se/2009/february/tavling-sandaler-fran-ellos.html#comment



(om du inte vill skit i i will not force u ) :D



kram,

2009-02-16 @ 16:57:46
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0