R.I.P

I fredags morgon ringde syster och berättade att allas vår Jocke dött..
Det är då min mosters sambos lillebror, så lixom släkting.
Jag blev helt chockad och visste inte hur jag skulle känna.
Jag va både så arg men samtisigt så lessen.. men kunde inte gråta.
Fattade inte dirket heller vad som hänt.

På kvällen skulle jag visa en bild för Johany, som inte träffat honom.
Jag loggade in på facebook och klickade mej in på Jockes sida.
Då insåg jag nog att han faktiskt är borta, och samtidigt som jag satt där och
kollade på gamla bilder osv så satt Johany bakom mej och spelade på
sitt piano.. Han börjde spela Sail the ocean, som är världens snyftlåt så jag bad han
spela nån annan, då börjde han spela My heart will go on, och det kändes ännu värre..
Så jag började storlipa.

Sitter även nu och gråter, har läst massor på hans minnessida på internet.
Där kan man även tända ett ljus eller två om man känner för det, så om ni vill det så
finns länken här
http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=723&tab=candles

Varför Jocke, varför?
Förstår verkligen inte..
Men jag hoppas iallafall att du har det bra nu, vart du än är..
Tänker på dej och din underbara familj.
Massor av kramar, <3

                                                                                            
                                              



Tina, jag kommer imån och ska krama dej jättelänge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0