sportlovet,

förlåt för den så dåliga uppdateringen!
har varit så sjukt trött den senaste veckan, kanske inte nått bra att skylla på men ändå..

mitt lov har iaf varit super!
har varit med johany heeela lovet, myspys.
allt känns så bra (:

vi va en sväng på langes (kommer nog inte åka dit mer) och så ikea (:
jag köpte två hela glödlampor för 9 spänn, haha!
men va tvungen att ha det, fick en jättesöt lampa av johany (:

blev att plugga en liten bit med, satt hela fredagskvällen med samhällen, och cv, haha.
men har iaf sökt två jobb inför sommaren nu (: ska se vart jag mer kan söka.
förslag?

i fredags va det också begravning.
det va väldigt fint, men usch så jobbigt..
jag har fortfarande inte fattat det tror jag..
en kille som jag gått i samma klass som sen typ trean va där,
dom va visst bästa kompisar typ. han va helt förstörd.


i lördags blev det lite korvgrillning i skogen med la familia, haha.  myspys.
på kvällen stack jag och johany hem till han och sen vidare med alex, malin, johan och andy till
osby för att bowla (:  det va massa kul, men jag trodde det skulle gå bättre :P

menmen som sagt så va mitt lov massa bra, förutom då det va begravningen..
men johany va med, kändes bra att hålla hans hand och att han tröstade mej iaf. <3





me love you

Kommentarer
Postat av: Jonny

jaa du kan söka till ljungbys mcdonalds :D haha, eller korvbaren på ikea brukar också ha folk :P !! Mysmys lov med dig =) <3

2009-02-23 @ 22:33:19
Postat av: Malin

det var kul att träffas i lördags, bowlingen var nice ;)

2009-02-24 @ 17:07:31
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0