vart är världen påväg?

ja, vart är världen påväg?
fick höra om en våldtäkt idag.
dom hade bundit fast en tjej vid ett träd!
jag fattar inte varför man går och våldtar folk, det är så jävla sjukt!
blir så arg, och minst sagt rädd.
ska man våga gå själv från bussen till skolan?

___________________________


annars har det varit en bra dag.
lunchade med johany på shanhaipalace, myspys (:
misstänker att nårra killar som va där pratade om mej..
för en sa nått, och alla vände sej om och kollade på mej. hm.

sen hade jag en pinsam mattelektion, jag ligger så långt efter och sa det till min lärare.
hon blev nog en aning förförad.. haha.

efter skolan köpte jag lite alla hjärtansdag presenter till mina systrar (:
och så hittade ida mej igen så fikade vi lite, mumsmums.

och så kom jag hem, åt lite och sådära.
har mest suttit vid datorn, men har gjort lite nytta med faktiskt :P
har gjort samhällsfrågor, men har dock typ 20 kvar.. :O
va 53, och dom första 28 va jättelätta, men nu blev det lite knepigare.
får se om jag orkar göra klart alla, men ska egenltigen va klart imån..
menmen.


okej, nu ska jag anstränga mej och iaf göra dom flesta frågorna!
wish me luck (:  puss!

Kommentarer
Postat av: Vix

fyfan jävla vidriga människor!

2009-02-05 @ 21:46:16
URL: http://yyz.blogg.se/
Postat av: Slaizen

Fan vad jag hatar våldtäktsmän! `Fattar inte att det finns så sjuka människor, bara få för sig en sån sak :O

2009-02-07 @ 12:29:05
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0