Italienska palatset,

idag hade i vår första lektion i vår nya bildsal/ateljé, Italienska palatset :D
jag stormtrivdes. jättemysigt är det!
bara att det är lite knep att komma dit tycker jag, byta buss och sånt.
men det kan jag leva med ;)
så där var vi hela dagen, kommer bli det alla måndagar, heldag med bild/design/inredning :D

efter skolan stack jag till samarkand för att kolla lite uggs på skopunkten.
maja hade visst köpt sina där för typ 150 spänn, och då tänkte jag att jag minsann ska ha ett par jag med :P
har varit jättesugen på ett par, jätteläge!
jag kommer dit så är dom svarta slut i min storlek.. "/
men så kostade dom inte 150 :- längre, utan 249:-.. "/
vet inte om jag vill ge så mkt för dem, på skopunkten.
dom går säkert bara sönder, som alla mina skor från skopunkten gör.. menmen, får se.

efter det så kom min kära familj så middagade(?) vi på donkan (:
mätta som jag vet inte vad så åkte vi sen hem, och nu har jag pluggat en stund.
blä. har massor kvar men känns som jag har hållt på ett tag ändå.. :S




                                                                                         
                                                                                      asnajs tee, vill ha!


aja, nu ska jag prata klart med ponny och sen läsa min engelskabok.. "/

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0