studiedag,

studiedag idag, väldigt skönt!
sov till typ kvart över tolv, vilket inte va meningen egentligen.. haha.
hade tänkt gå upp runt tio, äta lite och sen plugga.
men så kan det gå!
har fortfarande inte kommit igång med plugget riktigt.. har vänskapat mej en aning med
matteboken, sisådär 10 minuter, max? ligger typ 13 sidor efter eller nått, så får kämpa på.

efter matten så blir det lite blandning av svenska, engelska, psykologi, historia, bild..
en massa grejjer helt enkelt, hehe.

just det, måste ringa runt efter en praktikplats med.
ringde ikea communication igår, men de skickade mej bara vidare till nästa
och till nästa.. tillslut fick jag en mejladress, och den personen har inte svarat ännu.. :S
så det lutar mot att ringa trendhouse istället.
jag ger dom till 16:00, sen ringer jag vidare..
jag mejlade ju ändå igår lixom.. hm.

menmen...
tillbaka till matteboken "/

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det här med studiedagar.. det går inte å få nåt gjort alls. Det är bara så det är, det är inte meningen att man ska göra nåt heller tror jag :P

2009-01-23 @ 19:09:19
URL: http://jessicalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0