tjejkväll (:

igår stack jag, elin och ida till lammhultish och träffade mauliin (:
massa kul! träffas ju inte så ofta.. men så går det när folk flyttar.. "/

vi hade iaf massa mys, käkade tacos, maaassa godis (känns som tre kilo.. heh),
och så sjöng vi litegranna på singstar, kollade på film och snackade massa (:

så planerade vi lite, eller jag iaf.. haha, inför utgången på 14:de februari.
då ska malin firas, då hon fyller år den 11, och jag tycker att alla som läser detta ska följa med :D
kommer bli kanonkul!


idag så är det väl plugg som gäller :(
så jäkla tråkigt.. är så skoltrött så jag dör.
eller, att vara i skolan går an, men alla läxor och prov.. :(
helt sjukt nästa vecka.
jag har engelskaprov, engelskainlämning och engleksaläxa,
historiaprov, psykologiläxa, svenskaläxa, italienskaläxa och matte.

hurrahurra...
just det, måste läsa en engelsk bok, som jag inte har börjat läsa ännu, hm.

är väl bäst att sätta igång nudå, om jag ska iväg till älmhultish sen, men får se
om jag åker dit...

menmen, hoppas ni får en rolig söndag!

<3

Kommentarer
Postat av: Slaizen

Ahh, det är så sjukt mycket i skolan alltså! FAttar inte att dem inte fattar hur mycket dem ger oss, Speciellt i engelskan! Inte konstigt att man nästan går in i väggen som ung lixom :(

2009-01-26 @ 16:42:47
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0