förkylning,

är förkyld, det suger.. :(
men igår trotsade jag förkylningen (även om den va som värst då) och åkte med familjen till ullared och shoppade loss.
vi hade en mycket rolig dag :)   även om jag höll på att dö, haha. va helt slut när vi väl kom hem.
och som alltid hittade man maaaaassa grejer man vill ha!

här får ni se lite va jag fick med mej hem:

     
  - "skinn"leggins (som jag va dum nog att inte prova, dom va lite skumma.. men det får gå)         
  - en lång skjorta
  - lite smink
  - smalt nitskärp                                       
  - väska

sen vare lite andra smågrejer.. typ ett nagellack. haha.
och inte nog med det, pappa fick för sej att vi skulle byta mobiloperatör, så ny mobil med :)  wei.
så det blev en:
     fin va? :)


Kommentarer
Postat av: Malin

åh, nice :)

2009-07-24 @ 14:22:42
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0