nattblogg,

sitter fortfarande uppe, ajaj. borde gå och lägga mej vettig tid, även om det är sommarlov :)
jag gör iochförsej inte så mycket, sitter på facebook och msn.

för nån timma sen kom mamma, pappa och evve hem från kolmården :)
jag och elin har alltså varit ensamma hemma i nästan 2 dyng ;O
det har gått så himla bra, inget bråk alls :)

evve va så söt, hon kom upp i mitt rum med en liten påse (ja, jag fick en present!),
och däri fanns ett fint blått halsband, men en stor blomma :)
och på hemvägen hade dom kört igenom gränna med, så det fanns såklart en polkagris med ;)
söta lillasyster :)


om man skulle sova kanske? får se, eller om jag börjar kolla på full frys igen, haha.
älskar det, så jäkla roligt! :D


Kommentarer
Postat av: Malin

jag tror att jag har vänt på dygnet totalt.. hela denna veckan har jag varit uppe tills tidigt på morgonen, fy mig :S

och jag som tänkte att du kunde vara online nu när jag kom hem.. men nehe, nu har du lagt dig tidigt :(

<3

2009-07-19 @ 03:44:33
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0