sol!

solen är tillbaka!! :D
undrar hur länge den stannar denna gången? förhoppningsvis läänge.
jag vågar nämligen inte sitta ute förlänge med min förkylning, det blåser lite sådära..
men jag hade tänkt trotsa min förkylning ännu en gång och klippa gräset sen, haha.
va gör man inte för lite pengar? är man typ helt depsperat så är man :P då spelar kvittar det om man är sjuk eller inte. haha.

annars idag har jag kollat på typ 3 cirkusföreställningar.. haha.
lillasyster och två kusiner kände sej lite kreativa idag, så tre föreställningar skulle dom ha. haha.
knasiga är dom :)


nu ropar andra syster om att det är fikatajm :P haha.
kanske uppdaterar mer senare, får se :)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min söta kusin =)

2009-08-28 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0