Confused

Haha, såklart fick jag tillbaka provet som jag gjorde i fredags, inte innan lovet.. Lite förvirrad här :P

Imorse va det sånt himla tjabb om balen. Blir så trött.
Här sliter vi som djur för att balen ska bli perfekt, varje flickas dröm.
En bal på slottet.
Så tjabbar dom som inte ens ska på balen om att man inte borde ha bal där, för då kommer ingen och kollar?
Varför ska dom bry sej, om dom inte ens ska dit? Jag va så irriterad, höll på att sprängas. Uschfyochblä!
Ska nog ta upp dethär på nån lektion imån när de flesta är närvarande, för de klagade även på att vi inte haft nått möte med klassen, men vi i kommiteén har sagt hela tiden att de får komma med förslag, säja va det tycker och inte tycker till oss. Hur ska vi annars veta?
De sa "Vi lämnar över det till er, det spelar ingen roll". Men sen ändrar dom sej igen? Suck.


Aja, nu ska jag inte sitta och vara bitter längre, tar för mycket onödig energi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0