Español

Fick precis tillbaka mitt spanskaprov som jag gjorde innan lovet, och jag blev så glad!
Hade jag bara haft 3 poäng till hade jag varit ännu gladare..
Men 78/85 får duga, även om MVG va 81 :/  blev ett VG+ iaf :)  weiweiweiweiwei.

Nu sitter jag och väntar på att dom andra ska sluta så vi kan åka upp och äta lunch på italienska palatset och sen ha bild :)  Ska bli kul, vi håller på att göra självporträtt i lera nu. Ett huvud.. Svårt, om den ska ens va lite lik med :S har iaf klarat av näsan och dom andra sa att den va rätt lik iaf, haha.


Usch, va jag håller på och hostar och snörvlar :(  Vill inte bli sjuk nu. Fast i bussen till skolan höll jag på och hosta ihjäl mej och tänkte att jag kanske borde varit hemma och vilat, men känns bättre nu! :)
Lite småförkylning ska inte hindra mej från skola och träning osv ;)

Längtar tills imån, då blire träning och sen ska jag få träffa min lilla Ola :)  mysmys.

Oh, va hungrig jag blev! :O
Haha, nu när jag skrev det kom jag att tänka på filosofilektionen igår.. Men orkar inte förkalra det, för komplicerat ;) haha.


Ne, nu ska jag förbereda mej för bilfärden :)
Hoppas att jag, Majs och Frida kommer fram till nått bra datum idag att åka till Ullared! :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Bra jobbat på spanskan! Och vacker bild! ;D

2009-11-11 @ 11:59:57
URL: http://idalawliet.wordpress.com
Postat av: Malin

Vad kul att du fick så bra resultat på spanskan :) Fick tillbaka mitt prov i samhäll igår, låg på med på gränsen till MVG.. Lite drygt, men bra ändå :)



Åk till Ullared på fredag, jag ska dit då.. :P

2009-11-11 @ 17:44:09
URL: http://blackheaven.blogg.se/
Postat av: Vix

Värst vad alla åker till Ullared! Jag vill också dit :( grattis till spanskan babbbbi<3

2009-11-13 @ 13:02:46
URL: http://yyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0