Julkänsla

Jag vill ha jul nununu!
Hela denna veckan har jag haft sån julkänsla och tyckt att jag känt typiska juldofter överallt.
Jag som inte ens brukar ha nån speciell julkänsla på julafton får det nu - i början av november.
Jag vill slå in julklappar, jag vill pynta, jag vill pyssla.




Det är ju ett tag sen jag skrev i min kära blogg, har hänt mycket sen sist :)
Eller, inte jättemycket kanske, men ändå :P
Har börjat skolan, som iofs hållt på i tre månader snart.. hehe. Känns himla bra. Var väldigt seg i början, typ helt trög. Men nu börjar jag komma igång :P
Och sen så har jag ju blivit tillsammans med världens finaste Ola :)

Moster har byggt hus och flyttat ut till det, det vet jag inte om jag nämnt innan?
Känns lite sorgligt, vi ses aldrig längre :/  Bussförbindelsen är inte så bra därifrån, så lite knepigt att
åka dit på veckorna speciellt, med tanke på skolan. Och på helgen är det väl ännu sämre, heh.
Men tror minsann vi ses på söndag hos morfar? :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Men Ellie! Inte redan!



Fast jag är lite avis, för jag VILL ha julkänsla. :P

2009-11-07 @ 12:38:24
URL: http://idalawliet.wordpress.com
Postat av: Vix

Jag har också julkänsla, känner dofter som "tända ljus"-dofter och klementin-dofter och tomtegröt-dofter som påminner om jul :D minns du när vi alltid hade mysstund i skolan under julen då alla hade ljus med sig och sedan läste kajsa högläsning ur någon bok? det var bääääääst för hon var bästbästbäst!

2009-11-10 @ 09:04:01
URL: http://yyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0