Nära

Jag hittar ingen info om konstnären Hanna Stahle :(
Min text om henne skulle egentligen vara klar förra veckan, men hittar inget alls :S
Inte ens på hennes hemsida, där finns bara hennes cv. Inte bra. Får nog prata med min lärare imån, men det är ju så dumt att texten kommer in så sent, om jag ens kommer att få ihop nån:( 
- på betyget där ja..

Anledningen att jag ska skriva om henne är att jag valde en av hennes glaskonstverk på Smålands museum, då vi skulle göra en minianalys och sedan skriva om konstnären. Jag känner mej helt dum för att jag inte pratat med mina lärare tidigare, haha.

För övrigt så har min lärare just nu en egen utställning, eller hon har den med två andra tror jag, på Växjö Konsthall. Tror vi ska få gå dit och kika lite snart :)  Gick förbi idag och kikade in lite genom fönstren, ser häftigt ut! De har gjort det lite annorlunda, för på museum och konsthallar är det ju så sällan man får röra sakerna, och de har gjort typ hoppkuddar och gungor och sånt, så det är ganska inriktat mot barn som kommer att vilja röra allting, haha. När vi är där kommer det känns helt skumt att man får ta på grejerna.. :P

Denna veckan är lugn, änsålänge. Hade en läxa tills idag, som jag iofs knappt gjorde.. :P
Men sen tror jag inte det är nån mer, möjligtvis spanska till fredag, får jag reda på imån :)
Och imån får jag förhoppningsvis tillbaka spanskaprovet! Gud som jag längtar!!!

Och om ca 75 min börjar DHW, det gillar jag massor!
Igår insåg jag att det är säsong 6 som går på tv, då säsong 5 kommit ut på dvd, vilket jag med missat totalt..
Helt galet.

Men nu ska jag nog försöka göra nått lite vettigt iaf :)
Typ ändra min studentmössbeställning eller nått..  :)




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag borde också göra vettiga grejjer, men det är inte lika kul som att göra helt onödiga grejjer. XD

2009-11-11 @ 11:54:41
URL: http://idalawliet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0