pretty good

igår va jag och min käre ute och va duktiga, joggade och sånt typ 45 min tror jag det va? galet jobbigt! och i förrgår kväll visade han mej lite styrkeövningar, som vi bara testade - men det räckte gott och väl! idag har jag sån jä*la träningsvärk, kan typ inte röra mej! helt galet! men glömde ju stretcha, så det är väl straffet man får ta.. men duktig har jag varit! :)

idag hade jag bara en lektion, spanska. har alltid endast en lektion på fredagar, 9:00-9:50. men det gör ingenting, jag gillar español! :)  men idag va det typ pinsamt.. vi brukar inleda lektionen med att prata massa, så läraren frågar alla något, ganska många frågar och alla som va innan mej fick typ frågor om sej själva och sin familj och sånt.. så kommer hon till mej och frågar först vilka språk jag kan, så säjer jag svenska, engelska, spanska och italienska. och hon frågar om jag varit i dom länder där dom talar de språken och spanien har jag ju varit i sa jag och så frågar hon om jag tyckte att de spanska killarna såg bra ut och om jag gillar latinokillar och om min pojkvän är det eller om han är svensk.. typ what? haha. men kul att jag fick lite svårare frågor, så man kan utvecklas lite för varje lektion! dock kommer jag inte ihåg alla frågor på spanska nu.. men det gör nog inget :P haha.

va händer hos er ikväll? :)
själv så ska jag nog sitta ensam till kl 23:00, då dendär slutar jobba :/ 
men ska se den nya serien som börjar på 4:an ikväll, modern family. verkar värsta rolig! haha.
blir nog att jag sitter i soffan hela kvällen då jag inte kan röra mej, xD

och nu ska jag lägga in lite bilder från kameran och sådära :)


<3

Kommentarer
Postat av: Miriam Elbrink

Hej du kanske inte ha kollat din mail, men du blev iaf den lyckliga vinnaren av cupcaken ;P



Skulle behöva din adress!

2010-04-26 @ 11:22:35
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0