Helgen

Halloo på er :)
Hoppas allt är bra med er - här är det fint :)
Ska försöka komma igång med mitt religionsarbete nu, ska skriva om Livets ord. Intressant.
Sen ska jag försöka göra lite samhäll, spanska och projektarbete med. Och skicka iväg CV! Mycket viktigt.
Och ikväll ska jag nog testa på ryggympan tror jag allt :)  Min rygg skulle nog behöva det iallafall, haha.

Studentfesten i torsdags va kanonkul! Mycket folk och bra musik.
Det blev kanske lite för galet, men det kan vi ta en annan gång :P

I fredags åkte jag och Ola till min kära moster i Åryd och käkade pizza och myste :)
Lördagen bjöd på lite yatzy och melodifestivalen. Tycker faktiskt att Darin va jättesöt! Bra att han gick vidare :)
Igår åkte jag med Sarah, Sofie och Emma till Växjö för att kolla innebandy, tyvärr förlorade Alvesta med 6-5, men tyckte dom va iallafall lite duktiga ändå.. Ola gjorde ju två mål :)

Nu va nyss vaktmästaren här, vi har fått ännu en läcka fast i andra fönstret.. Himla onödigt :/
Men han sa att dom skulle föröka ge sig upp på taket och kolla läget, och försöka ta bort snö/is.

Nehe, om man skulle komma igång nu kanske, hehe.
 

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0