inget speciellt

nyss hemkommen från la stada :)
har varit en rätt bra dag. dock har jag feet träningsvärk från coren igår. det va helt sjukt!
heltskumma grejer man skulle göra.. tycker jag iallafall. haha.
men har ändå varit duktig och simmat idag! :D   och solat lite :)

det va dock helt omständigt, solningen. skulle lägga i mina tior i myntgrejen men en tia ville inte i, så den bara hoppade iväg ut på golvet och tog aslång tid innan jag hittade den, haha. men den funkade verkligen inte så fick gå till kassan och be om att få byta tian.. pinsamt. men tillslut gick det!

efter skolan gick jag, majsan och fridolf på stan lite, köpte en mascara och ett par strumpisar. borde köpa nya skor med, kanske imån :)  och imån ska jag och mami kolla balklänningar! :D  tror jag iaf.  ska bli kul :)

kära lilla mami.. har inte träffat min familj på typ.. två veckor nästan. helt galet.



ne, nu måste jag hjälpa ola att komma på va vi ska äta till middag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0