like always,

Som alltid blir det att jag tröttnar på att blogga efter nån dag - vad beror det på?
Kanske kan vara att jag tror att ingen vill läsa om vad jag gjort en vanlig dag, haha.
Men visst, det kan väl vara trevligt att läsa :)


Just nu sitter jag i soffan med systeryster och halvkollar lite på Australia som går på tv. Innan va det Min stora kärlek som gällde, men den tog ju slut :/
Vi har ätit god mat och godis och mest myst :)
Har hunnit med lite plugg med, ska ha muntligt förhör på samhällen imån om massmedia och sånt.
Tur att hon ville komma hit idag, hatar att sova själv här.. Ola jobbar inatt nämligen.
Med tanke på allt som hänt här så är det ett under att jag vågar vara här överhuvudtaget.
Okej, nu kanske jag överdriver lite - men lite läskigt är det!


Imån är det studentfest - det gillar vi!
Denna gång är det Djungeltema, kommer bli kanonkul!
Jag har nästan helt bestämt mej för att vara leopard ;)
Och nu kom jag på att jag skulle städat lite här - det är ju här vi ska förfesta. Ohno.
Får ta och göra det nu lite snabbt innan jag lägger mej!

Nattinatti :)





Bild från Halloweenfesten - ett tag sen, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0