photosession

Hallihallå :)
Lovet och helgen har varit himla bra, har mest gjort ingenting.. hehe. Skönt att lata sej :)
Men lite bowling och massa mys har det hunnits med! Borde pluggat mycket mer än vad jag gjort, men så är det ju vartenda lov, haha. Får försöka ta igen det sen ;)

Idag har jag och Ola blivit fotade av fina Ida :)
Ska bli så spännande att se alla bilder, blev cirka 400 st, haha.
Har iallafall fått se en bild :)

Sen så gick jag och Ola till Hemmakväll, efter min lilla powernap (som jag vaknade ur av min egen snarkning..hehe) och köpte två filmer, Scar och Nightmere before christmas :)
Kollade på scar innan, helt äcklig. Skogis kom över med och hade med sej fika och precis när jag skulle ta en liten slurk kaffe så hände det ju nått jätteäckligt och höll på att tappa kaffekoppen i knäet :(
Så vågade inte fika klart förrän efter filmen - fick vänta typ en timme med att äta upp min lilla munk..


Ne, nu ska jag faktiskt va lite duktig och plugga lite spanska!




bild från när ida fotade oss i höstas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0