snöstorm

Är det bara jag som är trött på snön? Ge mej vår, värme och sol nu!
Det är helt galet kallt och jag ser inte direkt fram emot att ta mej till yogalokalen om en timma.. Fyy.
Men förhoppningsvis värmer det väl lite iaf :) Men det värsta är att jag måste ge mej ut i kylan ännu en gång ikväll, då jag ska träna med Sofie klockan 22, när hon slutat jobba.. Gah.

Jag va precis och provade lite balklänningar med Fridolf. Hon hittade en lila, jättefin! Men det va ingen som tilltalade mej, men provade två rosa. Dock vill jag inte ha en rosa. Verkligen inte. Men hon i butiken tyckte jag va jättefin i ljusrosa och att jag den limegröna färgen på min tröja klädde mej fint. Kan man ha en limegrön balklänning? Hum. Ska iallafall in till stan på lördag och kolla klänningar med Sarah och nästa helg ska jag kolla med mamma, så någon borde jag hitta :)

Imån är det studiedag, det gillar vi! :D
Borde plugga på dagen, men får väl se hur det blir med det ;)
Vid 16:00 kommer Majsan och hämtar upp mej så blir det en sväng på stan :)  me like!


Nu ska jag försöka tina upp lite innan jag ska ut i kylan igen.. Pussochhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0