träning!

Kom nyss hem från yogan! :)  Känner mej avslappnad och lugn, skönt :)
Blir ingen träning med Sofie vid tio, men Ola sa att jag kunde träna med honom vid tolv istället, haha.
Låter knäppt att träna vid midnatt en onsdag.. Men lika bra att ta tag i det på riktigt på en gång.
Ska nog träna med Sofie imån iallafall :)


Jag va lite busig odag och hoppade spanskan.. Vi har en vikarie nu då vår lärare är i Mexiko, typ nån vecka till tror jag. Och jag gillar verkligen inte vikarien. Får helt enkelt läsa igen allting hemma, gör hellre det än och sitter och lyssnar på henne när hon mest säjer "vale", haha.


Nu blir det nog nått avsnitt av Desperate Housewifes ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vale :D

2010-01-27 @ 21:15:49
Postat av: Anonym

fin blogg =)

2010-04-28 @ 16:58:31
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0