smoothie och cornflakes

Godmorgon! :)
Sitter här med min frukost, smootie med cornflakes :D massa mums! Står en kopp kaffe här med, men vi har ingen mjölk så får se hur mycket jag dricker av det, haha.

Solen skiner och fåglarna kvittrar, det gillar jag. Vår!
Ska kanske simma med Maja sen, men jag är inte helt säker på att jag är redo för det efter min förkylning. Den är inte helt borta nämligen :/ Eller om vi kanske kan gå en liten promenad istället.. och dricka kaffe :) Får se va hon säjer.

Annars idag så ska jag hålla på lite med mitt projektarbete. Det ska helst vara klart innan jag åker till Barcelona, och det är den 24 april! Får se hur det går.. Håll tummarna för mej ;)

Ha en bra dag hörni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0