studentklänning

Nu har jag klickat hem en studentklänning! Hoppas verkligen att den passar! Passade på att beställa en såndära freebra med, kan va bra till balen eller så :) Hoppas den passar med, annars blir jag massa lessen i ögat. Men bara att vänta och se!

Mår mycket bättre idag, ingen feber! :) Känns skönt. Då kanske jag blir helt frisk snart :) woho.
Har inte gjort så mycket idag, gick upp, åt frukost och sen ville Ola se New Moon, så har sett den idag igen, hehe. Men det gör inget, Jacob är så jäkla snygg! Fast såg inte hela, gick och duschade efter typ halva och sen började på med att göra lasange :) Fast den blev inte så god idag :( Men ätbar, haha.

Nu ska jag nog fixa naglarna lite och kanske äta en chokladbit, hihi :)
Ha en fortsatt bra kväll! <3







här är klänningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0