~ Fredag ~

Snart helg igen - skönt! Men det kommer vara fullt upp.. En uppsats ska skrivas, en klänning ska sys och plugg inför prov ska göras. Sen ska jag även hinna jobba mellan varven. Omg.

Sitter i skolan nu, massa tidigt och är massa trött.
Spanskan börjar kl 9:00 och 9:50 kan jag gå hem för helg. Funderar på att göra lite historia nu innan, eller lite spanska.. hm.

När jag slutat ska jag gå till tygbutiken och köpa fodertyg och ett blixtlås till Sofies klänning :)
Får se om jag går och kikar lite mer, men är rätt trött så blir nog hem och försöka börja med den istället.
Har lovat Frida att följa med när hon ska prova sin balklänning igen med :)
Ska nog försöka få henne att ut och jogga lite med mej efteråt.. ;)  Hon kommer totalvägra.

Nu har jag 40 min kvar, så nu gäller det att sätta igång innan lektionen börjar!
Hörs kanske lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0