Hum

Ännu en söndag har gått. Gillar dom inte alls.. har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
Så mycket man ska få gjort, men inte ens hälften blir klart. Uuusch.

Men jobbet igårkväll/natt gick bra! :)
Verkligen skitlite folk (fyllde inte ens ett dansgolv), så inte mycket att göra.. Men jobbade med roliga personer och folk kom och pratade och så så det va trevligt :)  Fick 250 spänn i dricks.. Helt galet.

Hade tänkt sova hemma på landet inatt, men har blivit portad för att pappa och syster blivit helt genomförkylda :(
Mamma tyckte det va dumt att riskera nått nu så nära bal och student och allt som händer nu.
Det värsta är att jag fått ont i halsen, näsan har börjat rinna och hostan har med börjat dyka upp lite grann..
Me don´t like! Pubrundan är ju på tisdag.. Fast den är inte hela världen, det värsta av allt vore ju om jag är sjuk på balen eller studenten! Jag skulle va så lessen. Men nu ska vi va positiva och glada, så det kommer jag inte va!

Idag har jag faktiskt pluggat iaf lite.. Har läst lite naturkunskap, lite samhäll och lite historia.
Vet inte hur jag ska hinna med allt nästa vecka. Jag är så dum som inte gör klart saker i tid. Blää. Har allid varit en dålig planerare.. Eller, jag tänker upp en plan i huvudet, men följer den inte. Hehe.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen blir det sängen :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0