Oregano

Denhär dagen började med försovning, hehe.
Somnade nog runt 4 inatt, och det är inge bra.. Men kan verkligen inte sova om jag är ensam hemma :/
Men ställde iallafall klockan på 7:15, så skulle jag ha en timma på mej innan bussen skulle gå.
Ola kom hem runt 06:00 och la sig, och när mitt alarm ringde så hade han bara stängt av det, inte tryckt på snooze! Så det resulterade i att Frida ringde och väckte mej 08:30, och då hade jag så missat bussen..
Idrotten började 9 så jag skulle ju inte hinna och på historian är det eget arbete så jag somnade om, haha.
Gick upp 09:30 och tog bussen 10:40, mötte upp Frida och gick upp till Italienska Palatset :)
Vi är så duktiga! :)

Sitter här och har skivit klart min projektbeskrivning (tror jag) och lyssnar lite på Björn Rosenström :) (jag går typ alltid och nynnar på oregano, det är nästan lite jobbigt.. den fastnar ju på hjärnan!) 
Funderar på va jag ska göra nu, egentligen finns det massvis att göra men vet inte vart jag ska börja :/
Men ska iaf träna sen! Typ värsta längesen,  måste ta tag i det igen.. Ingen beach '10 här inte, haha.


Saknar Barcelona!

(haha, kolla skuggan till höger.. ser lite läskig ut? typ ett monster..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0