@ school

Sitter nu i skolans datasal och ska försöka göra lite på spanskan, ska ha en presentation om Barcelona om två veckor. Kommer va så asigt nervös! Men har massa bilder jag ska göra ett bildspel av så då kan dom sitta och kolla på det istället för mej :P hehe.

Om en liten stund bär det av mot Italienska Palatset och bildlektion :)
Nästan det bästa på hela veckan. Det är lugnt och skönt. Och ibland får vi baguette från Pastabaren, och idag är det en sån dag och det gillar jag massor! :D

Glömde skriva igår att jag köpte en balväska innan jag och Frida stack iväg på möte :)
Den är jättefin! Hade värsta besultsångest - en lite tuffare med nitar, eller en sådnär svart traditionell? Tillslut blev det den tradiotonella väskan, men ska nog köpa den med nitar en annan dag :)

Tiden går så fort nu..
Halva denna veckan har gått, imån är det projektcafé, nästa vecka är det pubrunda och skattjakt, veckan därefter är det bal sen, tre dagar efter, är det STUDENT! Det är typ stört. Blir lite rädd när jag tänker på det :(



bild från Polen i januari :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0