Söndag

Jaha, då vart det söndag och imån är det tillbaka till skolan igen. Känns sådär, vill tillbaka till Spanien!
Men idag är jag ändå ganska pigg, trotts min förkylning. Gick upp 9:15 och kollade lite på tv, sen har jag hållit på lite med projektarbetet. Tänkte sy en hel klänning idag, och inte bara en halv, men tråden tog slut mitt i! :O
Så blir att sticka och köpa mera tråd innan jag kan fortsätta :/   Det är lite panik nu, projektet ska vara inlämnat om lite mer än en vecka. Typ OMG.  Och innan skolan slutar ska jag göra (minst) två prov som jag ligger efter med, en historiauppsats och förmodligen värsta presentationen i spanska. Det på typ fyra veckor.
Kommer jag hinna?


My love pratade om att han ville in till stan idag och köpa en kostym inför balen, men vi är inte säkra på att affärerna är öppna? Fast enligt vår kalender så är det en vanlig söndag, så det borde väl vara det iaf :)
Och så ska vi nog åka ut till mitt lilla hus på landet och hälsa på mami och papi :)





en skulptur utanför Mirómuseet, ser ut som E.T.  :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det i mitten av statyn där nere? är det bara jag som uppmärksammat detta? :$



När vill du fota klänningarna och så och hinner du?

Du får ta hand om dig så du inte stressar ihjäl! Mina exams börjar om några dagar och håller på till 18 maj så skadan är redan skedd här ;)

Pussokram!

2010-05-02 @ 12:57:53
URL: http://idasfoton.zoomin.se
Postat av: Ellie

haha, ne vi kallade honom E.T. med snoppen :D xD



har du tid i veckan? typ.. torsdag kanske? ska vi ta bilderna inne? eller vi kanske kan se hur vädret är :) ojoj, hoppas allt går bra, lycka till! :D <3

2010-05-02 @ 21:26:20
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHA älska namnet! :D har examen hela dagen men jag kan nog lite senare på fredag om det skulle funka. har examen onsd. torsd och fredag tror jag.. :S sen helg. När behövs det lämnas in?

månd eller fred?

<3:D

2010-05-03 @ 09:16:00
URL: http://idasfoton.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0