Uppsatsen är klaaar!

Jag är lycklig, uppsatsen är äntligen klar! :D  Blev typ 10 sidor eller nått. 
Så nu är det bara ett förhör, två prov, ett tal och en presentation kvar.. Woho.
Men förhöret och proven är denna veckan, och presentationen nästa vecka.
Och så ska såklart klänningen sys, som jag knappt kommit igång med ännu..

Förkylningen bli värre. Hostar och snorar och såntdära. Sitter med näsblod nu med, som hållt på typ en timma. Kul. Hoppas det slutar snart så jag kan gå och lägga mej och sova! Är såå trött.. Är nästan stolt över att jag klarade skriva hela uppsatsen idag. Men laddade upp med ipren och godis, då funkar allt ;) hihi.

Sov gott och dröm sött hörni! :)   Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0