Uppsatser,prov, läxor.

Usch, vill inte ha massa skolarbeten mer! Det tar aldrig slut, fast om cirka 1 månad så kan det va slut för alltid och då kommer jag sakna det. Det är väldigt konstigt. Nu har jag suttit vid datorn i ca 1,5 h och försökt börja med en historiauppsats, men det går inte så bra. Jag vet va jag vill skriva om men orkar inte läsa och leta fakta.

Sprang ifrån några minuter för att ringa om ett jobb, men dom sa att jag skulle komma in med ett CV, så det ska jag göra imån! :) Hon jag pratade med va jättetrevlig, hade förvätnat mej en otrevlig kärring - som det va sist jag ringde dit. Så blev glatt överraskad :)


Jahanehe.. Nu ska jag väl se till att få nått gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0