Woho

Halloo :)
Allt bra med er därute? :)

Själv så har mitt öga svullnat upp och ser inte klok ut nånstans :(  och ont gör det :/
Men förutom det så är det bra :)

Jag är som ett barn och ska lära mej att sova ensam hemma och igår/inatt gick det jättebra! :D haha.
Är så duktig :)


I lördags hade min kära vän Elin 20-årsfest :)
Det va himla trevligt! Så roligt att träffa dem man ser typ en, max två gånger, per år!
Sen va det några nya ansikten med, och det är ju med trevligt :)
Elin hade gjort en jäääättegod kyckling,fetaost,broccolipaj! :D hur mumsig som helst!
Och jag vet inte hur många gånger jag hörde "asså, ellieeeee, du borde bli fotooomodeeeell!"
Haha, du är för söt Vix :)  Har dock nyss ätit massa kladdkaka - så det är nog ganska kört ;)

Snart måste jag sätta igång med massa skolgrejer..
Men idag var sista mötet innan pubrundan (som är nästa tisdag) och det är skönt att allt är fixat. Eller nästan allt..
Behöver nån frivillig att "vakta" oss fram till 22, men det löser sej :)

Det mesta inför studenten är också klart, det är med otroligt skönt! Vi måste bara ses hela klassen och verkligen bestämma allt och öva lite, hihi. Kommer bli så kul!

Jaha, nehe.. Spanskaboken kallar. Har visst prov nästa vecka ;O Och veckan efter ska jag visst prata om Barcelona. Och så är det naturprov på gång. Och ett muntligt förhör jag missade idag när jag hade ett skriftlig prov. Och såklart historiauppsatsen!

Så inget Rock the lake för mej. Synd, hade nog varit roligt :/
Menmen, måste fixa det sista nu så får jag väl sticka iväg på nått festivalliknande senare istället :)



Kommentarer
Postat av: Slaizen

Pubrundan är bäst! Kör järnet och ha det askul!

2010-05-18 @ 20:52:11
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0