Dålig bloggerska

Jag är väldigt dålig på att uppdatera. Men har inte haft nått speciellt att säja tror jag inte, på senaste tiden (vilket är typ 2-3 månader? Kanske tillochmed 4?)

Men det har ändå hänt endel under hösten. Jag har börjat plugga hälsovetenskap på Linnéuniversitetet i kalmar, flyttat till Kalmar och flyttat tillbaka igen till min lilla Ola. Fick bara ett studentrum och delade toa med nån kille och han va riktigt äcklig.. Så flyttade tillbaka.

Och så har vi skaffat en liten kisse, Doris heter hon :) En riktig liten fluffis.


Idag har inte varit nån bra dag. Skulle till Kalmar och tentaplugga med kära Hilding, men så missade jag tåget jag skulle ta från början, och så tog jag nästa och så fastnade det i Lessebo nästan en timma och skulle ersättas med buss. Men jag fick vända hem istället för att fortstätta, det skulle bli så sent :(  Men får träffa henne på torsdag iallafall, då ska vi ha tentaslumberparty!

Det var väl det jag hade att berätta just nu, hehe :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen en uppdatering, duktig bloggerska ;)

2010-11-09 @ 22:31:48
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0