Fars dag

Denhär dagen har typ varit helsämst.. Humöret har gått upp och ner, och från att gå till lessen till arg till superlessen igen. MEN, jag har träffat min fina familj, och det va jag glad för såklart. Har saknat dom.
Vi firade farsdag med god middag och tårta :) Och så fick lille paps lite presenter förstås!

Sen så bar det av till farmor och farfar för att pappa skulle fira sin pappa, så då blev det tårta en gång till, hihi. Träffar inte dom så ofta, så det va himla mysigt! Imån ska det firas farsdag hos morfar, så inte omöjligt att det blir ännu mera tårta då ;)

Men nu kanska jag ska försöka få igång kemiföreläsningen igen, så jag har den gjord sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0