Pluggiplugg i Kalmar

Sitter hemma hos lilla Hilding och vi har varit ganska duktiga och pluggat iallafall endel :)
Och nu bakar hon pizza och jag sitter mest och väntar på att den ska bli klar :D hihi.
Sen blir det träning för mej, lite pilates idag :)  och när jag kommer hem blir det mera plugg,
antingen ska jag kolla på missade föreläsningar (vilket är typ tre stycken..) eller så ska jag läsa lite Wilkinson inför seminariet på fredag. Och så ska jag gosa med lilla Doris med, om hon vill. Hon är inte så kelig alltid :/


Kommentarer
Postat av: BU

Du lämnade mig alldeles för tidigt juuuuue! Men trevligt vare:D



Varsegod för bilden med. ;)

2010-11-16 @ 15:26:04
URL: http://svartvitalinjer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0