"relativt varandra"

.. jag förstår inte vad min kemilärare menar när han säger att tex partiklar är relativt varandra?
Som ni kanske förstår har jag haft en dag med kemi idag, och imorgon likaså. Fast då är det gruppövning som gäller, och det är ändå helt okej! Dock kommer nog förmiddagen bli tuff, har redovisning och jag börjar redan bli nervös :/  men får hoppas att det går bra! Vi ska redovisa varsitt kapitel ur en bok, typ. Så ska vi tydligen läsa två böcker över helgen? Verkar konstigt, hoppas läraren skrivit fel i schemat. Annars vet jag ju va jag har att göra i helgen..

Efter skolan idag drog jag med Johanna till Subway, för där hade hon aldrig ätit!! :O Jag blev chockad. Men det hade tydligen kommit till Kalmar så.. ;) haha. Men det va mysigt iallafall!
Sen kikade vi runt lite, och jag kunde faktiskt hålla mej från att shoppa loss. Är nästan stolt.

Väl hemma i lillstan så blev jag och Ola bjudna på fika hos Skogis, och oj va fika han hade köpt! Mums! Blev så mätt att jag nästan rullade därifrån, haha. Sen kom Fipi med och så följde hon med mej hem så kollade vi lite på L-word innan hon skulle iväg och se Harry Potter. Jag borde med gå och se den..

Nu sitter jag och får min dagliga dos av lite Håkan och Kent och så väntar jag på Ollebolle, som snart kommer hem från jobbet :) Dock måste jag lägga mej snart då jag ska upp typ senast 06:00 :/ dislike.

Och idag upptäckte jag även att min vinterjacka är förliten..! :(  ser ut som en sumobrottare i den. Blev lite lessen. Men har ju faktiskt tagit tag i träningen igen så innan vintern är slut kanske den sitter som en smäck igen! Får hålla tummarna.

Nehe, nu får det nog bli sängen :)  Nattinatti :*

Kommentarer
Postat av: BU

Ellie, min vän. Du stavar relativt med å. Allt är relativt, det är även relativt att stava med o, men för mig är o relativt å, alltså väljer jag att kalla dig relativt Ellinåååååår!

2010-11-20 @ 22:05:21
URL: http://svartvitalinjer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0