Tagga kemitenta?

Jaha, nu är det snart dags! Tentan vi alla fasat för sen vi började.. Om 1,5 h sitter vi där i salen. Usch. Jag vill inte :(  Jag har redan gett upp hoppet om mitt halleluja-moment när det gäller kemi, så tror inte jag kommer klara det. Och om jag gör det kommer jag vara så jävla lycklig! Men det återstår att se..

Igår va jag hos tandläkaren för jag har haft lite ont i en framtand.. Hon kom fram till att jag har ont för att jag gnisslar tänder när jag sover, och att jag kanske skulle skaffa en bettskena.. Så lagom till jul kommer jag va snyggast i stan, med bettskenan i! Ska fråga om jag får välja färg, skulle va häftigt med en självlysande :) haha.

Nehe, nu kanske man skulle gå och göra sig iordning så man inte kommer försent! (som vanligt..)
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0