En torsdag,

Hello people! Läget? Bra hoppas jag? :)
Själv så har jag åkt på halsont.. :/  Känns inge bra alls, men har laddat upp med te, strepsils och zyx så hoppas det blir bättre snart! Skulle ju egentligen gått på Box challange med systeryster idag, men får se om halsen känns bättre eller ej..

Alldeles strax börjar dagens föreläsning (kollar hemifrån igen..). Idag handlar det om effekter av klimatförändringar, typ. Hoppas det blir intressant, annars finns en litenliten risk att jag somnar här i soffan.. hehe.


Igår fyllde min kära vän Maja år, det småfirade vi med kina-buffé :) Gottgott! Fest ska hon ha i helgen, men är inte helt säker på om jag ska gå.. Men förhoppningsvis mår jag bra och kan vara med iallafall en stund :)
Jag tränade även lite igår, sköntskönt! Känns som att jag faktiskt börjar komma igång igen.. Vilken trögstart det varit, typ 2-3 månader! (Så blir jag sjuk nu - perfekt..).

Igår var gammelmorfars dödsannons med i tidningen med.. Lilla svärmor hade sett den och kom hit och ville pigga upp med en blomma, hon är så söt :) <3



Nu står den så fint i köksfönstret, min lilla påskblomma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0