:)

Varje gång jag startat en blogg eller tagit upp en gammal så tröttnar jag efter en stund.. Det kan gå nån månad, vecka eller redan efter några dagar är det inte lika kul längre, haha. Detta har nu inträffat igen, så får väl se hur det kommer gå för bloggen här.. :P

Jag har iallafall försökt plugga så mycket som möjligt idag, var tillochmed uppe redan halv åtta? Är fortfarande grymt förkyld, men mår ändå helt okej. Så uppe med tuppen var det, fram med cellbiologi-böckerna och penna och sen skriva så pennan glödde. Nu, cirkus 5-6 timmar senare, känns det som att jag kan lika mycket som innan jag började.. Hoppas på att det bara behöver smälta in lite?

Nu ska jag strax fixa lite middag, blir bara nått väldigt superenkelt idag tror jag.. Kan ju inte känna nån smak ändå, :(  Därefter får jag försöka att plugga mera och eventuellt hinna städa lite.

Åh, nästa vecka är det påsk! Då måste jag hinna bli frisk så jag kan äta påskgodis.. Det är det bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0