~ Förkylning

Åh, jag är så förkyld! Har gått runt typ som en zombie de senaste dagarna.. Först hade jag bara lite ont i halsen men sen slog det till ordentligt :/ blä.  Fast idag känner jag mig litelite piggare :)

Igår var jag så uttråkad, men hade ingen ork att göra nånting.. Jobbig känsla! Ola försökte komma på nått litet jag kunde pyssla med, men gick sådär.. Så han gick iväg till affären och med sig hem hade han lite påsk-pyssel, haha! Så vi målade ett kort var, sen var vi trötta.. haha. Blev mest att ligga i soffan och kolla på film annars igår, Prinsessan och grodan, Änglar och Demoner och så var det säkert nån mer jag hann se.

Idag känner jag mig tillräckligt pigg för att tentaplugga lite, det är bra.. Har inte kunnat göra nått på hela helgen och tentan är på fredag.. :(
Men har satt igång en föreläsning som jag ska kolla på nu, får se hur många jag orkar med :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt med påskpyssel, det vill jag med! :P

2011-04-11 @ 12:33:34
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0