Kalmar och drill

Igår blev det en heldag i Kalmar med drilltävlig, gott fika och en sväng till Ikea :)
Drilltävlingen var riktigt häftig, endel var hur duktiga somhelst! Helt galet. Jag vill också vara en drillflicka :(
Det var en grupp med små barn som va runt tio kanske, dom va så söt att jag höll på att smälla av. Ett gäng tjejer och en kille. Och han va så söt! Men det bästa var att deras låt var Bert-låten, Älskade ängel. Haha!

På Ikea köpte vi lite smågrejer och åt (såklart, kan ju inte åka dit utan att äta den goda kyckligen.. haha).
Blev lite lådor, lakan, pallar.. En vattenkanna. Sen åkte vi till mami och papi :)

Idag har jag hunnit plugga lite, varit hos tandläkaren för att kolla så min bettskena satt bra och bilat runt lite med Ola och Doris :) Hon älskar att åka bil! Hon sitter där i knäet och spanar ut genom fönstret, eller så somnar hon.. :P  Så sööt.

Nu håller jag på och tvättar lite, ikväll va typ enda lediga tiden på hela veckan så fick passa på :)
Mellan maskinerna pluggar jag lite mera. Tentan är nästa vecka, waah! :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0