Piffigt sjömansparty

Igår var det födelsedagsfest för Olivia och Bessie, med tema piffig/sjöman. Det var hur kul som helst! Massa trevligt folk, tävlingar och Barbapappa-tårta :) Dock var det bara jag och Johanna som valde sjömansoutfit, men det gör ju ingenting ;)

Idag åkte jag hem rätt tidigt, tåget lämnade Kalmar 11:09. Då vart jag rätt pigg, men ju närmare hemma jag kom desto segare blev jag, haha. Så fort jag kom innanför dörren intog jag soffläge och kollade på film, åt några av påskgodisarna som jag fick av Johanna häromdagen - mumsmums.






Kommentarer
Postat av: Ovejohanne

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-07-11 @ 10:42:24
URL: http://ovejohanne.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0