Så mycket att göra, men så lite tid.

YEES, äntligen har jag klarat duggan! Wehoo, liite mindre tenta för mig också :)
Tur man har så fina klasskompisar som kan hjälpa en när man fattar naadaa.. Dock har vi en till uppgift som jag inte fattar heller, men Johanna tyckte också den va knäpp så jag är inte ensam! Men förhoppningsvis ska vi väl klura ut den också. Man ska räkna och hålla på och jag har alltid varit så jäkla dålig på matte :(
Försökte faktiskt ta mig an den uppgiften när jag kom hem, men gav upp rätt snabbt.. Så nu har jag satt i min nyinköpta färgpatron i skrivaren och skriver ut handouts så det nästan ryker om den stackars skrivaren.. Men när allt är utskrivet och klart ska jag försöka ta mig an lite andra uppgifter isället, om mikrobiologi istället för eko. Lite mer spännande faktiskt..  Usch, vi har så mycket vi ska hinna mer nu senaste månaden.. Två tentor, en till hemma-dugga, nån mer uppgift och så det stora wikipedia-projektet. Puh.

Har även tänkte tanken idag att man kanske skulle ut och jogga lite för att se om man verkligen kommer palla Vårruset på onsdag.. men jag blir nästan trött av bara tanken, haha! Så vi får väl se hur det ska gå.. :S  Hade jag bara inte blivit förkyld hade det nog känts lite bättre, då hade jag ju iallafall hållt igång lite. Menmen, så kan det va. Får se om jag ens hinner, borde träna upp mina hjärnceller lite också ;)   Men om jag inte åker till Kalmar imån ska jag ta mig iväg på ett spinningpass iallafall, och om jag åker dit så blir det zumba på kvällen istället! Nu känner jag att jag är redo att börja igen efter sjukan!



Medan jag skrivit dethär har jag skrivit ut typ 40-50 blad, så min patron är väl slut snart igen.. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0