Tentadag

Idag gick jag upp klockan 8 och gav mig iväg med tåget ca halv 10 för att åka hem till Johanna innan tentan för lite pepp-kaffe och sen lunch på stan :) Idag blev det bakad potatis med kyckligcurry-röra, mums!
Men inte nog med att vi lyxade till lunchen lite, jag fick en present - igen! :O
Gud som hon skämmer bort mig :)  Hon har varit iväg i Schweiz och där är dom tydligen lite påsk-fanatiker så jag fick en påse med påskägg och påskfärgade doftljus och muffinsformar med påskharen och godisägg.. Åh!

Sen blev det tenta i cellbiologi. Det gick verkligen inte bra. Så blir väl omtenta på den till hösten.
Men med tanke på allting som hänt nu senaste tiden så är det inte så konstigt att det gick som det gick :/

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på Talang och vänta på att mannen i hemmet ska komma hem från jobbet :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag är en himla snäll kompis jag. ;)



...Men inte lika bra som DU!

2011-04-16 @ 14:18:42
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0