Lite trött idag

Kollade på föreläsning hemifrån idag också, men efter lunch blev jag så himla trött och dum som jag var tänkte jag att jag kan väl lägga mig ner och kolla istället, och lyssna extra noga. Men, efter fem minuter somnade jag, haha! 45 minuter senare vaknade jag och tänkte hoppsan.. Men som tur är spelar dom in allting så man kan kolla senare :)

Nu ska jag väl ta tag i disken, roligt.. Men det var villkoret för att Ola skulle baka muffins till Johan skulle komma och hämta sin bil/fika lite. Hm. Fast dom var himla goda, så det är det väl värt kanske!

Förresten, jag som tjatade om mitt påskgodis.. Jag har massvis kvar, blev trött på mina favvisar efter att ha ätit typ två.. :( Inte okej. Så om nån vill ha lite godis får ni gärna komma på besök :P  Fast har lovat bort lite till Johanna, som hon kaanske kan få imorgon ;) 

Nehe - diska och sen kanske ut i solen lite? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill ha massaaaa godisar! :P

2011-04-27 @ 18:58:50
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se/
Postat av: Johan

de var faktisk goda. bara en liten bismak av feber :p haha

2011-04-28 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0