Immunologi - läran om undantagen

Godmorgon!
Det blev att kolla på föreläsningen hemma idag, sov väl en sisädär två timmar kanske.. Hade aldrig orkat sitta på ett tåg i en och en halv timma och sen föreläsningen på tre timmar.
Så jag sov iallafall till halv nio och nu sitter jag nergosad i soffan med datorn och kollar på föreläsningen :) (fast det är paus nu..)
Känns väldigt skönt att man kan kolla hemma, även om jag kanske gör det lite för ofta ibland. Men om man skulle bli jättesjuk och inte kan ta sig nånstans så är det ju skitbra!

Doris har blivit skitjobbig och börjat med att hoppa upp överallt, diskbänken, bokhyllor, byrån.. Åh.
Igår hittade jag henne i diskhon? Haha, där tyckte hon det var mysigt.

Nehe, nu ska jag fylla på min kaffekopp och så kör föreläsningen igång igen närsomhelst :)
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0