miepmiep

Då vart maten uppäten, kakan smakad och Kniven mot strupen slut. Tycker faktiskt att Kniven mot strupen var riktigt kul idag, haha. Och polly-kakan blev skitgod, men skitful.. Dog av skratt när jag såg den.

Det har varit en väldans trevlig kväll, och jag börjar bli trött så förhoppningsvis kommer jag sova bättre än igår :) Ola typ tvingade mig att kolla på Saw både igår och en annan dag som jag inte minns just nu, så inatt hade jag värsta mardrömmarna :(  flygande tarmar och grejer.. Blä.

Imån bär det av till Kalmar igen. Jag, Johanna och Sara ska försöka komma igång med vårt wikipediaprojekt. Jag tycker att det känns ganska tufft :/ Inte nog med att vi ska göra det, vi har ju "vanliga" föreläsningar med, som vi brukar ha och läraren vill att vi lägger ner typ 120 TIMMAR på dethär. Hur ska det gå..

Äh, det är nog bäst att jag går och lägger mig nu innan jag blir alltför bitter/ångestfylld pågrundav allt vi ska göra.. :P

Pussnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0