Rainy thursday

Hello people!
Sov hos min vän Johanna igår, och hennes dator är paj så har inte kunnat skriva eller nått.. hehe.
Vi hade det så bra ändå, utan dator ;)  Kollade på Smala Sussi och plugga lite cellbiologi.

Jag åkte tidigt därifrån idag, vid 09:09 gick tåget. Väl framme i Växjö gick jag till gymmet och tränade lite, och unnade mig lite värme i solariet med. Efter det så va det dags för lunchdejt med Maja och Frida :)
Har inte träffat dom på flera veckor, och det va supermysigt! Borde ses oftare.

Nu har jag kommit hem iaf och borde sätta mobilen på laddning, för den dog imorse så har varit helt okontaktbar, haha. Ingen som ringer i vanliga fall, men idag har flera stycken tydligen ringt mig. Haha.

Men nu måste jag göra mig iordning lite, ska till landet och fira lilla papsen som fyller år idag! :)

Ha det så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0