~ Söndag ~

Tja, en söndag som alla andra. Vaknar hyffsat tidigt, plugga lite granna, Ola vaknar och får mej att kolla på nån film. idag blev det senaste Saw. Gillar inte såna filmer, men jag fastnade i den när jag väl började kolla. Spännande ju! Och som vanligt på söndagar blev det crap-food. Det är typ en oskriven regel i dethär hemmet - på söndagar är det pizza som gäller.

Kvällen har jag och lilla Doris haft för oss själva, så det har blivit tv och L-word och så lite Ben and Jerrys. Varför vara nyttig på kvällen om man redan börjat vara onyttig under dagen, kan man väl likaväl fortsätta? :P

Ska väl snart göra mej iordning för att sova och bädda ner mej och se en film eller nått :)
Så nattinatti på er, sov gott!



(snart är det påsk, wei!)


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med om att varför vara nyttig när man redan har varit onyttig ;) men nu blev jag sugen på ben & jerry's! :o

2011-03-27 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0