~ surprise!

Jag har världens sötaste och bästaste vän. Lilla Johanna Bu kom till skolan med en present till mig idag! I det lilla paketet fanns en klänning jag tänkt köpa, och jag blev så glad! Tack igen, pudd!
Har dock inte tagit nån bild, men kanske kan låna en lite från H&M´s webshop ;)
Provade den såfort jag kom hem, tyvärr va den lite förstor :/ Men det löser sig.

På tåget hem va det en kille som började prata med mig, ställde typ hundra frågor på en gång. Hann ju knappt svara innan nästa fråga kom, och sen ba "Va fin du är". Helt konstigt, haha! Kände mig inte så bekväm med detta, så tur att jag skulle av på stationen efter än där han gick på. Han verkade inte riktigt fatta vinken heller med att jag inte ville prata med honom, jag frågade ju ingenting tillbaka.. hehe.

Annars så tvättar jag förfullt nu, och har plockat iordning lite här. Får finbesök av lille svågern ikväll! Då blire tacos till middag och sen ska vi ge oss på att baka polly-kaka till efterrätt. Undrar om det är gott, polly-kaka? Kollade på receptet innan och det verkar vara lite likt kladdkaka. Då blir det säkert mumma, för kladdkaka är typ min favvis.. hihi.

Såg på tv att Kniven mot strupen befinner sig i Växjö i kvällens avsnitt, får jag inte missa!




är den inte helt gorgeous? 


Kommentarer
Postat av: Lilla Bu

Jag har kvittot, du får byta! Då kommer ju min också vara för stor. :(

Du är bäst ellie!

2011-03-29 @ 18:02:14
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0