Måndag

Puh, vilken dag.. Började med att jag fick stressa i mej min fruskost (hata) och sen kom tåget fram 31 minuter försent till Kalmar (hata lite till..). Men vi, jag, Micke och Sarah, hann ju prata om både det ena och andra och binLadins död, tredje världskrig och hur mycket vi ogillar att vi har tenta nästa vecka. Då blev allt mycket värre tyckte jag.. Inte nog med det så höll jag på att somna på föreläsningen och efteråt så va jag allmänt bitter för att jag tyckte frågorna till gruppövningen var försvåra. Så, en bf-dag typ. Inte okej, och hoppas på bättre humör imorgon! Men såg på vädret att det ska regna..?

Imorgon är det dags för ekologiföreläsning igen, om miljögifter. På fredag på eko-veckan har vi alltid LSEM (litteraturseminarie) och ska ha läst vissa sidor tills dess och diskutera i grupperna. Denna veckan ska vi läsa en hel jävla bok. Vem hinner det? Okej, det är typ 130 sidor eller nått, och förengångsskull på svenska - men hinner/orkar någon läsa så mycket bara sådär? Hm.. Får försöka läsa lite på tåget imån. Brukar dock gå sådära..


Nehe, nu är det nog dags för mig att sova - tidig morgon imorgon också!
Nattinatti, sov så gott och dröm sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0